fbpx

LinkedIn -henkilöbrändi ja Social Selling -valmennukset

LinkedIn - ammatillinen vaikuttaminen

LinkedIn on johtajien ja urasuuntautuneiden asiantuntijoiden ammattimainen sosiaalisen median kanava, jossa keskustelu on asiallista ja bisnesorientoitua. LinkedIn on asiantuntijoiden tärkein henkilöbrändin rakentamisen kanava, jossa luodaan työuraa, vahvistetaan suhteita, rakennetaan strategista verkostoa ja tehdään kauppaa henkilökohtaisilla suhteilla. Hyvä LinkedIn-profiili herättää luottamusta, jonka kautta luodaan suhteita tulevaisuutta varten. Bisnes tehdään verkostoissa. Parempi verkosto generoi paremman bisneksen. Aktivoidu ja vaikuta LinkedInissä!

LinkedIn ja sosiaalinen median strategiat

LinkedIn - sosiaalinen median strategia ja workshop yrityksille

LinkedIn – sosiaalisen median strategia ja workshop kattaa kaiken olennaisen yrityksen LinkedIn-vaikuttajaviestinnästä. Työntekijöiden workshopissa opetellaan LinkedInin käyttöä ja tehdään käytännönläheisiä harjoitteita. Yritys saa näkyvyyttä asiantuntijoiden kautta, viestintä laajenee suuremmalle yleisölle kuin yrityksen omien kanavien kautta, yritysmielikuva paranee, joka helpottaa tulevaisuuden rekrytointia. Somettaminen vahvistaa työntekijöiden viestintätaitoja ja työntekijöistä kasvaa toimialan vaikuttajia.

LinkedIn -asiantuntijanäkyvyys somessa

Yrityksen näkyvyys ja viestintä rakentuvat entistä enemmän asiantuntijoiden näkyyvyyden ja henkilökohtaisten suhteiden ympärille, sillä B2B-myynti ja rekrytointi on siirtynyt verkostoihin. Asiantuntijoiden kautta yrityksen viestintä leviää laajemmalle kuin yrityksen omien kanavien kautta. Vahvat asiantuntijabrändit parantavat yrityksen palvelu- ja työnantajamielikuvaa.

LinkedIn vaikuttajaksi
Social Selling

LinkedIn yrityskäytössä - LinkedIn yrityssivu

Millaisen ensivaikutelman LinkedIn-yrityssivusi antaa vierailijalle, joka tulee sinne ensimmäistä kertaa?

Linkedin-yrityssivun -perustaminen ja käyttö valmennus yrittäjille ja microyrittäjille auttaa sinua askel askeleelta luomaan kiinnostusta herättävä LinkedInPage, jossa tuot selkeästi esille yrityksen palvelut, lisäarvon ja tarinan. Julkaisemalla säännöllisesti LinkedIn-yrityssivulla seuraajat tietävät odottaa uusia julkaisuja ja heillä pysyy mielenkiinto seurata yrityssivua.

LinkedIn-sivu voidaan hakukoneoptimoida, jolloin se löytyy paremmin hakukoneista. Kysy lisää!

LinkedIn Henkilöbrändi-workshop

Henkilöbrändi kuuluu työelämän eri vaiheisiin asiantuntijoille, työnhakijoille tai yrittäjille. Henkilöbrändäys on osa asiantuntijan ja työntekijän urasuunnittelua, jolla hän erottuu muista asiantuntijoista tai kilpailijoista. Vahvalle henkilöbrändille avautuu uusia mahdollisuuksia työelämässä ja/tai hänet tunnetaan luotettavana palveluntarjoajana. Se on tapa erottautua, tuoda ammattiosaaminen näkyväksi ja arvostetuksi.

Asiantuntijan vahva henkilöbrändi vahvistaa yrityksen työnantajamielikuvaa ja uskottavuutta yrityksen viestinnässä. Hyvä LinkedIn-profiili on ensimmäinen askel somessa kohti henkilöbrändäystä. Kysy henkilökohtaista tarjousta.

Henkilöbrändäys
Linkedin Uravalmennukset

LinkedIn Social Selling - sosiaalinen myyntityö

Social Selling yhdistää myynnin keinoja sosiaalisiin kanaviin, joissa luodaan ja vahvistetaan suhteita. Social Selling on toimintamalli, jonka tavoite on tuottaa asiakkaan ostopolun eri tasoilla sisältöä, joka auttaa asiakasta tunnistamaan yrityksen, sen palvelut- ja tuotteet, asiantuntijuuden ja henkilöstön. LinkedIn on ainoa bisneorientoitunut sosiaalisen median kanava, jonka kautta tavoittaa potentiaalisia asiakkaita oikeassa ympäristössä.

Valikko