fbpx

Happy Customer Company

Happy Customer Company on KTM, Certified Business Coach® Kati Saarion vuonna 2016 perustama valmennus- ja coachingyritys. Kati on LinkedIn-asiantuntija, mentori, uravalmentaja sekä markkinoinnin opettaja. Kati uskoo verkostojen voimaan ja on toiminut useissa verkostoissa. Katin motto on Parempi verkosto, parempi bisnes. https://www.linkedin.com/in/katisaario/

Katin tarina

Heips!

Olen kouluajoista lähtien luontaisesti rakentanut verkostoja ja kerännyt ihmisiä yhteen. 1970-80-luvulla kontaktit luotiin välitunneilla, harrastuksissa ja bileissä. Sukkuloin verkostosta toiseen luontevasti keskustellen, osallistumalla toimintaan ja olemalla läsnä. Seitsemän vuotta nuoruudessani ulkomailla opetti minua ymmärtämään erilaisuutta ja olemaan sosiaalinen.

Yli 25 vuoden työkokemus liike-elämästä on luonut laajan ymmärryksen kannattavan liiketoiminnan suunnittelusta. Perspektiivin työelämään muuttui, kun vietin 6 vuotta kotiäitinä uupumuksen takia. Minulla oli aikaa tutustua itseeni: arvoihin, tavoitteisiin ja vahvuuksiin.

Verkosto mahdollisti alun uudelle suunnalle, jossa työ- ja yksityiselämä ovat tasapainossa. Ryhdyin luomaan kilpailuetua brändäämällä itseni ja käyttämään koko potentiaalia lisäarvon luomiseen. Autan asiantuntijoita ja työnhakijoita brändäämään itsensä ja oivalluttaa kohti mielekästä työuraa.

Tulevaisuuden bisnes tehdään verkostoissa.

Aurinko ja meri ovat voimavarojani, josta inspiroidun. Piipahdus ulkomaille useamman kerran vuodessa on elinehto henkiselle hyvinvoinnilleni. Joogaan, pidän haasteista ja itsensä kehittämisestä. Olen aina matkalla kohti seuraavaa tavoitetta.

Aurinkoa ja energiaa päivään!
Kati

P.S. Päivittelen LinkedIn-vinkkejä ja muita somekuulumisia säännöllisesti LinkedIn-profiilissani ja Happy Customer Companyn Facebook-sivulla#linkedinvinkit #parempiverkostoparempibisnes

Linkedin Kouluttaja - Kati Saario
Valikko