fbpx

Blogi

LinkedIn-yrityskäytössä

Artikkelit
Millaisen ensivaikutelman LinkedIn-yrityssivu antaa vierailijalle, joka tulee sinne ensimmäistä kertaa? LinkedIn-yrityssivun elementit Onko logo lisätty ja kansikuva harkittu, brändisi mukainen? Mitä kansikuva viestii katsojalle? LinkedIn-yrityssivun kansikuva…
Lue lisää

Elinikäinen oppiminen on henkilöbrändäystä

Artikkelit
Miten elinikäinen oppiminen eli muuntautumiskyky työelämän tarpeisiin liittyy henkilöbrändiin? Henkilöbrändi perustuu asiantuntijuuteen, henkilön kehittymiskykyyn ja vahvuuksiin sekä siihen, mihin suuntaan henkilö henkilöbrändiä kuljettaa. On kuljettava…
Lue lisää

LinkedIn on B2B-yrittäjän tärkein myyntikanava

Artikkelit
LinkedIn on liike-elämän verkostoitumis- ja B2B-myyntikanava, eikä vain virtuaali-cv ja rekrytoijien työkalu. LinkedInissä rakennetaan asiantuntijan henkilöbrändiä, keskustellaan liike-elämän asioista ja verkostoidutaan strategisesti tärkeiden liikekumppaneiden kanssa.…
Lue lisää

Käyntikortti vai LinkedIn-kontaktipyyntö?

Artikkelit
Tein mielenkiintoisen gallupin käyntikortin ja LinkedIn-kontaktipyynnön käytöstä omalla LinkedIn-tililläni ja Facebookin Asiantuntijasta Vaikuttajaksi -ryhmässä. Sain kyselyyn 50 vastausta, joista puolet tulivat Facebookin Asiantuntijasta Vaikuttajaksi -ryhmässä ja loput…
Lue lisää
Valikko